Články

Uživatel

00420 602 200 727

Zákaznická linka je v provozu Po-Pá 8:00 - 15:00.

Do dopravy zdarma zbýva 300,00 .

Košík

V KOŠÍKU MÁTE

0 0

 
VÝMĚNA  
V případě nevyhovující velikosti, nebo chcete-li zboží z jakéhokoliv důvodu vyměnit, pošlete je nepoškozené a nepoužité zpět v původním obalu. Přiložte kopii dokladu o pořízení zboží (faktura) a uveďte zboží, které si přejete zaslat výměnou. Případný rozdíl cen za zboží budeme řešit dobírkou, nebo vrácením peněz na Váš účet (ten prosím uveďte v korespondenci). Při výměně zboží Vám již není účtována částka za poštovné, tyto náklady přebíráme na sebe. Zásilku odešlete na níže uvedenou adresu. K výměně zboží použijte náš Formulář pro výměnu zboží.
Výměna na našich prodejnách není možná. Prodejny jsou pouze výdejním místem, zboží je nutné vždy zaslat zpět (viz. naše Obchodní podmínky).
 
VRÁCENÍ
Pokud Vám zboží nebude vyhovovat, můžete ho do 14-ti dnů bez udání důvodu vrátit. Takové zboží prosím pošlete zpět nepoškozené, nepoužité a v původním obalu, společně s kopií faktury na níže uvedenou adresu. Ke zboží připojte Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy a doklad o pořízení zboží (fakturu).
Vrácení na našich prodejnách není v současné době možné, protože se jedná o jiný evidenční systém. Je vždy nutné zaslat zboží zpět.
 
REKLAMACE 
Zboží k reklamaci zašlete klasickým balíkem na níže uvedenou adresu. Do zásilky přiložte informaci o tom, jaké zboží zasíláte a uveďte, z jakého důvodu zboží reklamujete. K reklamaci připojte Formulář pro Reklamaci zboží. Nezapomeňte přiložit kopii daňového dokladu (faktury). Jakmile Vaši zásilku obdržíme a zadáme do systému, zašleme Vám informační e-mail. Zboží k reklamaci nezasílejte na dobírku!
 
Dodací adresa:
PAPILLONS a.s.
internetový obchod
Přadlácká 89
550 01  Broumov